среда, 6 февраля 2013 г.

букви н, нн у прикметниках кращий урок

63.7 Kb. НазваниеЯким ма бути нтерактивний урок?Дата конвертации16.08.2012Размер63.7 Kb.Тип МИКОЛА·ВСЬКА Г¶МНАЗ¶Я 4 ГанжаPН.М. УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯКИМPМАґPБУТИ ¶НТЕРАКТИВНИЙ УРОК? МИКОЛА·ВP P2010 Укладач: PГанжа Н.М.,PШевченко О.В.,PСидоренкоPГ.В.,PШурховецька О.С., Смороднова В.М. Pчлени творчо групи РекомендованоPPметодичноюPPрадоюPPМиколавськоPPгмназPP 4,PпротоколPPвд12.05.2010р.P 5 ПосбникPPмститьPPосновнPPвимогиPPдоPPсучасногоPPнтерактивногоPPурокуPPта розкриваPPшляхиPPхPPреалзац.PМатералиPPстанутьPPуPPнагодPPмолодимPPвчителям,вчителямP-Pпредметникам. УмовиPPефективногоPPнавчання.PЯкимPPмаPPбутиPPнтерактивнийPPурок?P/Укл.:ГанжаPPН.М.,PШевченкоPPО.В.,PСидоренкоPPГ.В.,PШурховецькаPPО.С.,PСмородноваВ.М.PМиколав, 2010.P 74с ВСТУП ВизнанняPучнвPактивними дячами,PаPнеPпасивнимиPоб ктамиPпедагогчного процесуPPспонукаPPвчителяPPбльшеPPдбатиPPнеPPпроPPтрадицйнеPPпоясненняPPновогоматералу,Pа про його осмислення йPзасвоння учнями. ПроцесPPнавчанняPPмаPPбутиPPнеPPавтоматичнимPPвкладаннямPPнавчального матералуPвPголовуPучня.PВнPпотребуPнапруженоPрозумовоPроботиPдитиниPтаPактивноPPучастPPвPPцьомуPPпроцес.PНавчанняPPдляPPдитиниPPмаPPбутиPPпримним,активнимPPPPмаксимальноPPндивдуалзованим.PПоясненняPPйPPдемонстрацяPPсамPPпособPнеPPдадутьPPстйкихPPзнань.PНинPPурокиPPмаPPстатиPPтюPPнавчальноюPPситуацю,«сценчнимPPмайданчиком»,PдеPPнеPPтлькиPPвикладаютьPPзнання,PаPPйPPрозкриваються,формуються,PреалзуютьсяPособистснPякостPучнв.PЦьогоPможнаPдосягти,PтлькивикористовуючиPтехнологPнтерактивногоPнавчання,PперетворюючиPтрадицйнийурок на нтерактивний. 1 РОЗД¶Л ¶ Яким ма бути нтерактивний урок?1.1.PСтруктураP методика проведення урокуСутьPPнтерактивногоPPнавчанняPPполягаPPвPPтому,PщоPPнавчальнийPPпроцес вдбуватьсяPPзаPPумовиPPпостйноPPактивноPPвзамодPPвсхPPйогоPPучасникв(колективне,PгруповеPнавчанняPуPспвпрац). ПошукиPPвдосконаленняPPуроку,PнтерактивнийPPурокPPпов язанPPзPPформами органзацPнавчання,PякихPуPсучаснйPдидактицPP4: g парна; g групова; g кооперативнаP(фронтальна); g ндивдуальна. У сучаснйPдидактицP клька пдходв до класифкацPурокв:g заPдидактичноюPметою; g за метою органзацPпзнавально дяльност; g за основними етапамиPуроку; g за методами навчання; g за способами органзацPнавчальноPдяльност. АлеPPнайпоширеншою,PнайближчоюPPдоPPреальногоPPурокуPPPPкласифкацяPPза дидактичною метою.PУ цй класифкацPрозрзняють: g урокPвивчення нового матералу; g урок формування вмньPPнавичок; g урокPзакрплення таPзастосування знань,Pумнь,Pнавичок; g урокPузагальнення йPсистематизац; g урок контролю йPкорекц; g комбнованPуроки. АлеPPпдвищитиPPефективнстьPPнавчальногоPPпроцесу,PдосягтиPPвисокого нтелектуальногоPPрозвиткуPPучнв,PзабезпечитиPPхPPнавичкамиPPсаморозвиткуособистостPPможна,PвикористовуючиPPсучаснPPнновацйнPPтехнолог,Pзокрема,технологPPнтерактивногоPPнавчання,PперетворюючиPPтакимPPчиномPPтрадицйнийурок на нтерактивний. Як правило,PструктураPуроку складаться зPп ятиPелементв:1. Мотиваця Мета цього етапуP PсфокусуватиPувагуPучнвPна проблемPйPвикликатиPнтерес доPPтеми.PПрийомамиPPнавчанняPPможутьPPбутиPPпитання,Pцитата,PкороткаPPсторя,невеличке завдання Pт.Pн.PЗайма не бльшP5%Pчасу заняття. 2. Оголошення,Pпредставлення темиPтаPочкування результатв МетаP PзабезпечитиPPрозумнняPPучнямиPPзмстуPPхньоPPдяльност,PтобтоPPтого, чогоPPвониPPповиннPPдосягтиPPвPPрезультатPPурокуPPPPчогоPPвдPPнихPPочкуPPтатвPPусхучасниквPзаняттяP(5%Pчасу). 3. НаданняPнеобхдноPнформац МетаP PдатиPPучнямPPдостатньоPPнформац,PдляPPтогоPPщобPPнаPPPPоснов виконуватиPпрактичнPзавдання.PЦеPможеPбутиPмн-лекця,PчитанняPроздаткового 2 матералу,PвиконанняPPдомашньогоPPзавдання.PЗPPметоюPPекономPPчасуPPможливанформацяPPвPPписьмовомуPPвиглядPPдляPPпопередньогоP(домашнього)Pвивчення.Наприклад,PдеякPPурокиPPпобудованPPтакимPPчином,PщоPPвPPкнизPPучняPPPPнформаця,достатняPPдляPPвиконанняPPзавдань:PзPPнеюPPознайомлюютьсяPPдоPPпочаткуPPуроку.PНасамомуPуроцPвчительPможеPщеPразPзвернутиPнаPнеPувагу,PособливоPнаPпрактичнпоради,PякщоPPнеобхдноP PпрокоментуватиPPтермниPPабоPPорганзуватиPPневеличкеопитуванняP(10%Pчасу заняття). 4. ¶нтерактивна вправаP PцентральнаPчастина заняття МетаP PпрактичнеPосвонняPматералу,PдосягненняPпоставленихPцлейPуроку. Послдовнсть проведення цього етапуPтака: 1. ¶нструктуванняP PвчительPPрозповдаPPучасникамPPпроPPцлPPвправи,Pпро правила,PпослдовнстьPPдйPPклькстьPчасуPнаPвиконанняPзавдань;Pзапиту,PчиPвсезрозумло учасникам. 2. Об днанняPв групи,PрозподлPролей. 3.ВиконанняPPзавдання,PпдPPчасPPякогоPPвчительPPвиступаPPякPPорганзатор, помчник,PнамагаючисьPPнадатиPPучасникамPPмаксимумPPможливостейPPдлясамостйно роботи  навчання один зPодним. 4. Презентаця результатв виконання вправи. ¶нтерактивна частина заняття займаPблизькоP60%Pйого часу.5. PПдбиттяPпдсумкв,PоцнюванняPрезультатв уроку МетаP PусвдомленняPPтого,PщоPPбулоPPзробленоPPнаPPуроц,PчиPPдосягнуто поставленихPPцлей,PякPPможнаPPзастосуватиPPотриманеPPнаPPуроцPPвPPмайбутньому.ПдбиттяPпдсумкв бажано проводитиPуPформ питань:PщоPнового дзналися?PЯкихнавичокPPнабули?PНасклькиPPцеPPможеPPбутиPPкорисноPPвPPжитт?PКрмPPтого,PможназадатиPPпитанняPPзPPпроведенняPPсамогоPPуроку:PщоPPбулоPPнайбльшPPвдале,PщоPPщесподобалося,PщоPPслдPPзмнитиPPвPPмайбутньому.PВажливо,PщобPPсамPPучнPPзмоглисформулюватиPPвдповдPPнаPPвсPPпитання.PДляPPопрацюванняPPрезультатвPPбажанолишити доP20%PчасуPуроку. 1.2.PПрийомиPоцнювання дяльност учнв на нтерактивномуPуроцОцнюванняPнавчальних досягнень учнв  самихPзанять маPвелике значення, бо да можливсть: - СпонукатиPPпедагогаPPйPPучнвPPзамислюватисяPPнадPPпдвищеннямPPякост своPроботи. - Визначити рвень можливостейPучнв. - Показати учнямPPпедагогуPступнь досягнення результатв занять. - НадатиPучнямPможливсть продемонструвати сво знанняPй навички. - Визначити,Pхто зPучнв маPодержати заохочення. - Дати учням мотивацю до навчання й отримання знань. - Визначити,Pхто зPучнв маPодержати заохочення. - Дати учням мотивацю до навчання й отримання знань. - Визначити,Pчи PнеобхднстьPуPперенавчаннPабо додатковихPзаняттях. ОцнюванняPPнаPPнтерактивнихPзаняттяхP PзавданняPдоситьPскладне.PПовинн бути нов стратегPнавчання. 3 ЯкPPправило,PпедагогPPвдводитьPособливийPPчасPPдляPPоцнюванняPPзнаньP(якост засвонняPPнформац),PдаючиPPконтрольнPPроботи,PпроводячиPPконтрольнPPвправи,абоPпропонуPспецальнеPдомашнPзавдання,PщоPпдлягаPоцнюваннюP(складаннядокумента,PнаписанняPPдоповд,Pповдомлення,Pесе,PстислийPPвступPPдляPPвступуPPвмалй групPтощо). Прикладами прийомв оцнювання можуть бути:Тест.PЗавданняPPтесуPPможеPPполягатиPPвPPтому,PщобPPучнPPвибралиPPправильну вдповдьPз деклькохPзапропонованихPварантв. ЕкспресP-Pопитування.PЦеPможутьPбутиPстислPуснPабоPписьмовPPвдповд, завданняPPтипуP«продовжтеPPречення»,P«заповнтьPPтаблицю»,P«намалюйтедаграму», «складтьPсхему»Pтощо. РозширенеPPопитування.PPПедагогPPпропонуPPучневPPусноPPабоPPписьмово вдповстиPPнаPPпоставленеPPзапитання,PякеPPPPпоясненнямPPокремихPPположень,PзнаведеннямPPаргументвPPPPприкладв.PПриPPуснйPPвдповдPPвчительPPтаPPучнPPможутьзадатиPдодатковPPпитання.PВарантамиPцьогоPметодуPPPуснийPекзаменPзPPквитками,письмова контрольна робота,PдомашнPесе. КонтрольнаPвправа.PКонтрольноюPможеPбутиPоголошенаPбудь-якаP(PвPтому числPPйPPнтерактивна)Pвправа.PНаприклад,PцеPPможеPPбутиPPвиступPPпдPPчасPPрольовогри,PпдготовкаPPаргументв,PупорядкуванняPPдокументв,PнаписанняPPдоповд,Pесе,реферату,Pупорядкування проекту тощо. Спостереження.PСпостереженняPPPPоднимPPзPPголовнихPPметодвPPоцнювання приPPнтерактивнихPPметодахPPвикладання.PЗастосувавшиPPцейPPметод.PПедагогPPможебагато дзнатисяPпро себеPта учнв,Pпро яксть навчального процесу. ВчительPPможеPPзапропонуватиPPметодPPпитань-вдповдейPPдляPPсамооцнки учнями сво роботи. Самооцнка.PОцнкаPучнямиPсвоPроботи,PсвохPтоваришив,PаPтакожPзаняття вPPцломуPPPPцннимPPметодомPPоцнювання.PЗастосувавшиPPцейPPметод,PпедагогPPможебагато дзнатисяPпро себеPта учнв,Pпро яксть навчального процесу. ВчительPPможеPPзапропонуват

Яким ма бути нтерактивний урок?

Яким ма бути нтерактивний урок?

Комментариев нет:

Отправить комментарий